Välkommen till Sweden Search Summit. Det senaste sökbranschevenemanget i Sverige, med ett internationellt fokus som möjliggörs av Microsoft Advertising och IAB Sverige.

Tillsammans med Microsoft har IAB Sverige fått möjlighet att anordna sitt första internationella frukostevent. Syftet är att ge personer som arbetar inom den svenska sökindustrin möjlighet att lära av internationella experter för att tillsammans stärka sökbranschen som helhet. Ta del av de senaste trenderna, tips och tricks samt framgångsrika historier från internationella sökexperter inom marknadsföring.

Varmt välkommen!

När: 14 November 2019, kl 8.00-11.45. Seminarium 8.30-11.35
Var: Skyddsrummet, Söder Mälarstrand 25 Stockholm.

Anmälan:
Seminariet är fritt för medlemmar, platserna är begränsade och anmälan sker i mån om plats. Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Anmälan

Speakers:

President EMEA, iProspect

Stefan Bardega is President EMEA for iProspect and has over 20 years of experience in digital marketing. At the Sweden Search Summit, Stefan will discuss the future of search and how this will impact our daily jobs as search (advertising) marketers working with brands or agencies.

 

 

 

Head of Brand Marketing, Microsoft

Jason Miller recently joined Microsoft as Head of Brand Marketing, Microsoft Advertising EMEA. Jason has a vast amount of experience in building brands at a variety of businesses, including LinkedIn, and was recently named one of the top 50 most influential PPC experts by PPC Hero. At the Sweden Search Summit, Jason will discuss how you can bring creativity to your PPC campaigns.

 

 

Head of Multicultural & Inclusive Marketing, Microsoft

MJ DePalma is Head of Multicultural & Inclusive Marketing at Microsoft and has over 23 years of professional sales and marketing experience, as well as a lifetime of experience in learning to express her true authentic self. She has successfully developed digital marketing strategies and narratives generating preference, demand and action, and she is continuously creating the latest interactive strategies in response to changes in human behaviour. MJ considers inclusive marketing strategy to be her North Star and she is coming to the Sweden Search Summit all the way from the US to share how it can be for you, too.

 

Associate Director – Digital Strategy, Edit

Arianne Donoghue is the Associate Director – Digital Strategy at Edit in the UK. She describes herself as an experienced multi-channel digital marketer specializing in acquisition and growth, and will share how you can make your business (or the business of your clients) grow through audience targeting.

 

 

Agenda:

08:00 – 8:30
08:30 – 8:40
08:40 – 9:10
09:10 – 10:40
10:00 – 10:30
10:30 – 11:15
11:15 – 11:35
11:35 – 11:45

Registration and light breakfast
Opening by our host
The Future of Search – Stefan Bordega
Creative in Search – Jason Miller
Audiences and Search – Arianne Donoghue
Inclusive Mareting – MJ DePalma
Panel Discussion
Closing

Varmt välkommen!

När: 14 November 2019, kl 8.00-11.45. Seminarium 8.30-11.35
Var: Skyddsrummet, Söder Mälarstrand 25 Stockholm.

Anmälan:
Seminariet är fritt för medlemmar, platserna är begränsade och anmälan sker i mån om plats. Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Anmälan