Native Advertising – Då, nu och sen då?

Agenda under uppbyggnad

  • Inledning, VD Charlotte Thür IAB Sverige hälsar välkommen
  • Josefine Kvarnström, Schibsted berättar om task forcens arbete under 2019/2020
  • Caroline Swärd, Bonnier News & Cindy Ahrnewald presenterar den rykande färska Native Advertising Best Practice Guide 2020 
  • Färsk Native-studie från IAB Sverige från hösten 2019 presenteras av Alexander Sattelmaier, Sunt Content
  • Intervju med James Martin, Global Managing Editor på Huffington Post UK, intervjuare Henric Smolak, Strossle. 
  • Paneldebatt “Då, nu, sen då?”

    • Johan Willberg, Bonnier Brand Studio
    • Jenny Brännmo, Carat
    • Jesper Carlson, Skandia

Anmälan

När: 11 mars kl 8.30 – 10.00 registrering från kl 8.00
Var: Playhouse Teatern, Drottninggatan 71 A, Stockholm
No Show: Vid förhinder följ instruktioner för avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.