Välkommen till en genomgång av ”AdEx – genomlysning av den digitala marknadsföringen i Europa”…Det gör vi över en frukost den 30 augusti. Vi presenterar 2018 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 27 marknader.

Vi får också en analys kring hur annonsmarknad transformerar sig i takt med utvecklingen.

IAB Europas årliga AdEx-rapport är den enda rapport som genomlyser den europeiska reklammarknaden.
IRM är vår samarbetspartner och vi är glada att Madeleine Thor, VD för IRM presenterar AdEx Benchmark Study 2018 utifrån ett svenskt perspektiv, hon ger oss också utvecklingen framåt för den nordiska marknaden.

Yvonne Pernodd, VD för KANTAR Sifo i Norden, inspirera oss kring rubriken “Advertising is Broken”. Hur annonsmarknaden transformerar in i framtiden.

När: 30 augusti kl 8.30 – 9.45 registrering och frukost från kl 8:00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm

IAB Sverige bjuder på frukostmacka och kaffe. ”No show” 300 kr.
Välkommen!

ANMÄLAN

Vi välkomnar medlemmar samt blivande medlemmar i mån om plats. Seminariet är kostnadsfritt för er. Först till kvarn-principen gäller.
”No show” avgift 24 h innan eventet startar är 300 kr.
Icke medlemmar kan också delta mot ett biljettpris. (1 biljett 4.500 kr eller biljettpaket om 3 biljetter för 9.900 kr + moms).