Tack till er som deltog vid IAB Sveriges seminarium om Sök 2022!

Länkar från seminariet:

Hela sändningen på vår YouTube-kanal 

Task Force Sök

Bilder från seminariet på Flickr

Tack för att du deltog på gårdagens seminarium där IAB Sveriges Task Force Sök presenterade det senaste om sökmarknadsföring och vad som är framgångsreceptet för 2022.

Task forcens ordförande Emilia Nilsson, Journey Group, uppdaterade oss om gruppens arbete och utveckling. Anja Fahlström, Hear och Joel Sandberg, GroupM, gav en insiktsfull redogörelse av vilka trender och utmaningar man ser ut på marknaden just nu. Vi fick även följa med på UX designens resa som François Savard på Journey Group analyserade. Johan Hultqvist, Google, berättade om privacy kopplat till sökmarknadsföring och vilka faktorer som är viktiga att hålla koll på. Slutligen gav Thomas Feeney från Supermetrics en genomgång om hur vi kan samla in, mäta och analysera användbar data från sökmarknadsföring.

Stort tack till alla talare och hela Task Force Sök. Även ett stort tack till dig som deltog på plats och bakom skärmen.

När: 24 februari kl 08.30 – 10.00
. Registrering & frukost från kl 08.00
Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71A, Stockholm & livesänt
 via vår YouTube-kanal