Framtidens sökmarknadsföring

Den 29 januari rivstartar vi året med ett frukostseminarium tillsammans med vår Task Force Sök. Med internationell expertis får vi ta del av högaktuella ämnen kopplat till sökmarknadsföring som Machine learning vs AI, cookiefri framtid med ITP och om efterföljaren till säljtratten. Till vår hjälp har vi flera internationella talare på scenen. Samma dag publiceras dessutom en helt färsk studie vi gjort med annonsörer om deras syn på SEM.

Agenda

  • Charlotte Thür, VD IAB Sverige hälsar välkommen
  • Wijnand Meijer, co founder & CEO, TrueClicks NL – A Framework to prioritize all PPC activities 
  • The Swedish Search market – Task Forcen presenterar en rykande färsk studie med annonsörer
  • Sandra Dobosz, Automation Lead på iProspect – Machine learning vs AI in search marketing
  • Martin Winberg, Founding Partner, 56K – The cookieless future/ITP from a search perspective
  • Thom Arkestål, Head of Insights, Microsoft UK – From Funnel to Flywheel

När: 29 januari kl 8.30 – 10.15 registrering från 8.
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
Vid förhinder följ instruktioner för avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

ANMÄLAN

Vi välkomnar medlemmar samt blivande medlemmar i mån om plats.
Seminariet är kostnadsfritt för er. Först till kvarn-principen gäller.
”No show” avgift 24 h innan eventet startar är 300 kr.
Icke medlemmar kan också delta mot ett biljettpris. (1 biljett 4.500 kr eller biljettpaket om 3 biljetter för 9.900 kr + moms).