ENDASTS FÖR MEDLEMMAR

Du har nu möjlighet som medlem att delta i IAB Europe’s Town Hall, en Q&A med Google Ads om deras tillkännagivande nyligen.

Efter tillkännagivandet från Google Ads den 3 mars har Google gått med på att inleda en dialog med IAB Europe om de potentiella konsekvenserna för annonsörer, byråer, ad tech-bolag och publicister, inledningsvis med ett sk Town Hall-möte.

När: den 16 mars kl 15.00.
KONTAKTA Molly Olsson hos IAB Sverige om du inte fått inbjudan och vill delta.

Town Hall-mötet syftar till att öppna möjligheten att belysa frågor som uppkommit i samma anda av det samarbete som präglat Googles partnerskap med IAB Europe i många år. Inbjudan är endast öppen för medlemsbolag till nationella IABs som IAB Sverige och IAB Europe.

Om du vill veta mer om Googles tillkännagivande, missa detta tillfälle.
För IAB Europe och dess medlemmar, inklusive Google, är det otroligt viktigt med en dynamisk framtid för digital reklam där annonsörer, publicister och konsumenter har ett brett utbud av tekniska modeller och leverantörer att tillgå. 

Att delta i dialoger som denna är viktigt för att säkerställa en dynamisk framtid, och vi hoppas att vi ses där.

Du kan också inkomma med frågor i förväg – när du anmält dig till eventet. Om du har frågor du vill ställa till Google Ads.

Vänliga hälsningar,
Charlotte Thür
CEO – IAB Sweden