Det bredare socioekonomiska och kulturella värdet av riktad reklam i Europa

Framtiden för ett fritt internet ligger under hot av lagar och förordningar.

Samtidigt behöver annonsörer och medier både agera och ta ett ökat ansvar för personers integritet i medielandskapet. Men vad händer om EU kommissionen röstar för ett förbud kring riktad annonsering?

Välkommen till ett inspirerande och viktigt frukostseminarium om: Det bredare socioekonomiska och kulturella värdet av riktad reklam i Europa!

Daniel Knapp är Chief Economist på IAB Europe och är en eftertraktad talare som är på plats i Stockholm och vi är enormt glada att få välkomna er till ett frukostseminarium om vikten av ett fritt internet, det bredare socioekonomiska och kulturella värdet av riktad reklam i Europa!

—— OBS! Det finns ett begränsat antal platser så boka in din plats idag! ——

ANMÄL DIG HÄR!

När: Torsdagen den 28/10
Plats: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
Biljettpris: Gratis för medlemmar till IAB Sverige

Agenda:

07.30-08.00 Registrering och frukost
08.00-08.10 Kenneth Danielsson, IAB Sverige, hälsar välkomna
08.10-08.35 Daniel Knapp – Det bredare socioekonomiska och kulturella värdet av riktad reklam i Europa
08.35-08.50 Kenneth Danielsson IAB Sverige modererar frågor, summerar och tackar för idag.

(Det kommer finnas möjlighet att stanna kvar och ställa frågor men med respekt för den korta tiden inför seminariet sätter vi stor vikt vid att kunna avsluta 08.50 för de som behöver gå vidare)

Tack till vår frukost-sponsor Netric!

Varmt välkommen!