Tack till er som deltog vid IAB Sveriges seminarium där vi presenterade AdEx Benchmark Study 2020 

Länkar från seminariet:

Madeleine Thor, VD för IRM, presenterade AdEx Benchmark Study 2020 under ett morgonseminarium. Vi fick en värdefull beskrivning av hur den svenska och europeiska marknaden har sett ut under det annorlunda året 2020. Samt en djupdykning i de tre största kategorierna, display, sök och onlinekataloger. Madeleine bjöd också på en prognos av vad vi kan väntas se under 2021.

Årets gästtalare Cecilia Perlind, Managing Director Communications, KANTAR Sifo, berättade om Brand Z – världens främsta ranking av varumärken. Cecilia bjöd på flera insikter kring vad det är som påverkar värdeökningen och vilken betydelse varumärkeskännedom och närvaro har för tillväxten.

Stort tack till Madeleine och Cecilia för en informativ och insiktsfull morgon. Även ett stort tack till dig som deltog bakom skärmen. Missade du seminariet rekommenderar vi verkligen att du ser det i efterhand här.

Rapporten: IAB Europe AdEx Benchmark 2020 skickades ut via mail i början av sommaren till medlemsföretagen. Om du inte fått hela rapporten hittar du den här.

Kontakt: Madeleine och Cecilia