Insikt & Analys Webinar – våra nya beteenden & medievanor

Task Force Insikt & Analys tar oss igenom analyser och spaningar kring hur Covid-19 har påverkat våra beteenden och medievanor. Vad är det nya normala och hur ser kontexten ut från olika perspektiv?

Missade du weinaret kan du se det i efterhand här!

När: 16 december 2020, kl 8:30-9:40
Var: Live via Zoom

AGENDA

  • 8:30 Charlotte Thür, VD, IAB Sverige – Välkommen och kort intro
  • Cecilia Perlind, General Manager Communications, KANTAR Sifo – Nya beteenden enligt färska undersökningar.
  • Sara Mundt-Petersen, Business Director E-Com, Coop – Kunders ändrade köpbeteenden och vad gör Coop för att möta upp detta?
  • Petter Janbell, Head Of Strategy, Carat – Kunders ändrade mediestrategier
  • Kontextens värld 2020 – Brandlift, kontexten och en pandemi – Från Task Forcen; Fredrik Rogberg, Schibsted, Björn Lindholm, IAB, Eleanor Lichtenstein, NENT Group och Kristina Agriwill, Aller Media.
  • 9:37 Möjlighet till frågor från publiken