IAB Europe Guide to Supply Path Optimisation (SPO)
I september 2020 släppte medlemmar till IAB Europes Programmatic-kommitté en guide om optimering, Supply Path Optimization (SPO). Syftet med dessa guidelines är att utbilda intressenter om vikten av en bra SPO-strategi och implementering.
En panel kommer diskutera dessa nya guidelines för SPO och lyfta de mest intressanta områdena samt att dyka in i tekniska aspekterna av SPO. De diskuterar också löftet om programmatiska köp har blivit mer effektivisa.
Det blir även en Q&A för publiken.
Industry Guide to SPO – I panelen:
Moderator:
- David Goddard, Senior Director, Business Development, EMEA, DoubleVerify & Chair of IAB Europe’s Programmatic Trading Committee
Speakers:
- Lisa Kalyuzhny, Senior Director, Advertiser Solutions, PubMatic
- Sylwia Sajewska , Buyer Lead in Central Europe, Magnite
- Simon Baker, Head of Programmatic EMEA, Bloomberg Media
- Richard Nicolson, Head of Global Marketplace Development, EMEA, Index Exchange
- Mark Bausinger, Director, Publisher Business Development, DoubleVerify