Genomförda aktiviteter

Nedan hittar genomförda aktiviteter som IAB arrangerat i egen regi, men även flera spännande samarbeten, där IAB varit med som stolt partner.
Letar du istället efter kommande aktiviteter?

170830 Certifiering av Onlinesäljare – 30 augusti 2017 (bokningsbar)

IAB Sweden Sales Certification – Läs mer om Certifieringen här. IAB Sverige har nu  skapat en certifiering för att hjälpa digitala köpare och säljare att skapa en förståelse för varandra. Certifiering har varit mycket framgångsrik på den amerikanska marknaden och även i flera andra länder i världen via IAB. IABs Certifiering fastställer och sätter grundkraven för den kunskap inom digitalbranschen som…

Detaljer

161124 IAB Europe Webinar: Key considerations for a buy-side programmatic strategy

Den 24 november kl 16.00 håller IAB Europe i Webinaret: Key considerations for a buy-side programmatic strategy Det är det andra webinaret i serien av två för att dyka djupare in på dom viktigaste övervägandena för att utveckla programmatik strategier utformade efter infographics, producerat av IAB Europe Programmatic Trading Committee. Detta webinar ger en inblick i utvecklingen…

Detaljer

160920 Markering Research & Customer Insight Summit 2016 medlemserbjudande!

IAB Sveriges medlemmar har förmånen att delta på Marketing Research & Consumer Insight Summit 2016 till samma pris som SMIF-medlemmar. Använd koden smif när du anmäler dig. Market Research & Customer Insight Summit 2016 14 september på Teaterskeppet i Stockholm.   UR INNEHÅLLET • Data och kundinsikt – nya förutsättningar och nya möjligheter • Framtidens kundbeteende –…

Detaljer