Webinar: Tredjepartscookiens död – vad innebär det för dig och ditt företag?

Torsdagen 13 oktober kl 09.00 – 10.00 bjuder vi in till ett morgonwebinar tillsammans med task force Post 3rd Party Cookie.

Vi beskriver bland annat den politiska och juridiska utvecklingen som har skett de sista åren och hur den ställer nya krav på tekniken och branschen.
Vi kommer diskutera Google Privacy Sandbox –vad är syftet med projektet och vilka delar består den av?

IAB Tech Lab kommer att berätta om hur vi kommer att kunna nå målgrupper framåt via olika tekniker och initiativ. Vi pratar dessutom övergripande om exempel på andra lösningar och det kommer finnas tid för frågor i slutet av webinaret.

Varmt välkommen!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

Retail media – från omvärld till praktik

Vi bjuder in till ett frukostseminarium om Retail Media där vi presenterar omvärldsperspektiv och delar med oss av erfarenheter och use cases från både…

Programmatic Up Talk: Contextual Targeting

Task Force Programmatic bjuder in till ett up talk på temat contextual targeting. Vi får exempel på hur man jobbar kontextuellt och en panel…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved