IAB Europe Industry Insider Webinar med GroupM

IAB Europe Industry Insider Webinar med GroupM – State Of Pay: The ECommerce Opportunity And How Stakeholders Can Tap Into It

Under den lockdown som tvingade miljoner människor inne, fick konsumenter inte annat val än att vända sig till sina skärmar och bekvämt handla hemifrån. Således inte detaljandeln enbart beroende av att få kontakt med konsumenter i butik. Varumärken behöver nu ompröva sina strategier för att skapa kraftfulla upplevelser. Så vad är möjligheten för e-handel i Europa idag, hur har pandemin accelererat den och hur hjälper mediebyråer som GroupM varumärken att anpassa sig till framtidens detaljhandel?

I det här webinaret kommer IAB Europes chefsekonom Daniel Knapp att dela med sig av en översikt över e-handelns möjligheter i Europa idag. Han kommer sedan att få sällskap av GroupM och en panel av experter som kommer att djupdyka i hur varumärken bygger och anpassar sin e-handelsstrategi, dela best practices och praktiska exempel.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser,…

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska du anmäla dig till IAB Sveriges kommande seminarium på temat ”Ursäkta, podcast är…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved