Den 4 november är det äntligen dags för IAB Sveriges populära Programmatic Event.
Nytt är att vi i år ses på vår Virtuella arena! Tillsammans med Task Force Programmatic bjudereftermiddagen på högaktuella ämnen och förstklassiga talare.
Moderator för konferensen är IAB Sveriges ordförande Daniel Weilar.

Missa inte detta event – anmäl dig redan idag!

ANMÄL DIG HÄR

Stort tack till eventets Main Sponsors Google, Quantcast och Criteo!
I vårt Green Room: Pubmatic


Agenda –
mer kommer!

  • Charlotte Thür, VD, IAB Sverige hälsar välkommen till IAB Sweden Programmatic Event 2020
  • Moderator Daniel Weilar ställer frågor till Task Forcen om årets arbete och vilka trender vi ser just nu.
  • Presentation av rykande färsk studie – Var står den programmatiska affären idag i Sverige? 
  • Keynote – Google
  • ISBA/PWC presenterar Programmatic Supply Chain Transparency Study. Sam Tomlinson – PWC & Stephen Chester – ISBA
  • Fireside Chat med större varumärke – Från Pubmatic Green Room
  • Quiz – Vi korar marknadens Programmmatic Star in Sweden 2020
  • Keynote – Quantcast
  • Keynote Criteo: Identity – Charles-Henri Henault, VP Product, Platform and Analytics
  • Ordförande för Task Force P3PC – Ger oss en lägesrapport om Post 3rd Party Cookie. En panel tar vid med tongivande aktörer och fortsätter diskutera detta viktiga ämne; tredjepartsdata och integritet
  • Summering av eftermiddagens event från IAB Sweden’s Virtuella Venue

När: 4 november 2020 kl 13.30 – 16.30
Var: På IAB Sveriges Virtuella arena som livesänder från Venue81 – allt är helt digitalt