Insikt & Analys Webinar – våra nya beteenden & medievanor

Task Force Insikt & Analys tar oss igenom analyser och spaningar kring hur Covid-19 har påverkat våra beteenden och medievanor. Vad är det nya normala och hur ser kontexten ut från olika perspektiv? Det kommer dessutom finnas rum för frågor efter webinariet.

ANMÄL DIG HÄR

När: 16 december 2020, kl 8:30-9:40
Var: Live via Zoom
Hur: Anmälda får länk dagen innan sändning
Vem: Medlemmar deltar utan kostnad

AGENDA

  • 8:30 Charlotte Thür, VD, IAB Sverige – Välkommen och kort intro
  • Cecilia Perlind, General Manager Communications, KANTAR Sifo – Nya beteenden enligt färska undersökningar.
  • Sara Mundt-Petersen, Business Director E-Com, Coop – Kunders ändrade köpbeteenden och nya mediestrategier i pandemin
  • Petter Janbell, Head Of Strategy, Carat – Kunders ändrade mediestrategier
  • Kontextens värld 2020 – Brandlift, kontexten och en pandemi – Från Task Forcen; Johanna Silfwerbrand Bendroth, Brand Metrics, Kristina Agriwill, Aller Media och Eleanor Lichtenstein, NENT Group.
  • 9:37 Möjlighet till frågor från publiken