Inspireras av årets trendspanare – 8 Minutes

Välkommen till IAB Sveriges digitala Trendseminarium 8 Minutes den 9 december kl 15.00 – 17.00.

IAB Sveriges trendseminarium är en mycket uppskattad tradition som avslutar vårt digitala år!

Rappt och lättsamt, men utan röd tomtetråd, får vi höra spännande spaningar om trender och tendenser inom vår digitala värld inför det nya året.
Detta populära event avslutar ett intensivt seminarieår för oss på IAB Sverige även i år.

Vad kommer definiera medieåret 2021?

Vi bjuder in 12 talare från lika många företag inklusive en välgörenhetsorganisation till eventet som delar sina tankar. Ta del av spännande spaningar om trender och tendenser inom vår digitala värld inför det nya året. Vi kommer fylla på med talare inom kort!

Anmäla dig nu! Varmt välkommen!


Även i år är det en imponerade line-up

  • Serge Lachapelle, Director – Product Management, Google
  • Ariella Rotstein Gille, Co-lead, ICAx
  • Peter Wolodarski, Chefredaktör, DN   
  • Urban Hilding, VD, mediebyrån Hear
  • Rasmus Bjurström, VD, Forsman & Bodenfors Daily
  • Caroline Måhl, Director of Sales B2B Nordics, Spotify
  • Peter Callius, Senior Advisor, KANTAR Sifo
  • Kajsa Gatenbeck, Investment Manager, Schibsted
  • Anita Caras, Research Director UK, Verizon Media
  • Caroline Thunved, Kommunikation & Insamlingschef, Rädda barnen
  • ?