Välkommen till en genomgång av ”AdEx – den digitala marknadsföringen i Europa”…Det gör vi över en frukost den 30 augusti. Vi presenterar 2018 års AdEx-rapport från IAB Europe som avser 27 marknader.

IAB Europas årliga AdEx-rapport är den enda rapport som genomlyser den europeiska reklammarknaden.
IRM är vår samarbetspartner och vi är glada att Madeleine Thor, VD för IRM presenterar AdEx-rapporten 2018 utifrån ett svenskt perspektiv, hon ger oss också utvecklingen framåt för den nordiska marknaden.

När: 30 augusti kl 8.30 – 9.45 registrering och frukost från kl 8:00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm

IAB Sverige bjuder på frukostmacka och kaffe. ”No show” 300 kr.
Välkommen!

ANMÄLAN

Vi välkomnar medlemmar samt blivande medlemmar i mån om plats. Seminariet är kostnadsfritt för er. Först till kvarn-principen gäller.
”No show” avgift 24 h innan eventet startar är 300 kr.
Icke medlemmar kan också delta mot ett biljettpris. (1 biljett 4.500 kr eller biljettpaket om 3 biljetter för 9.900 kr + moms).