Insikt & Analys Webinar: våra nya beteenden & medievanor

TIllsammans med Task Force Insikt & Analys bjuder vi nu in till ett lunch-webinar den 3 juni kl 12.00 – 12.45 för att diskutera hur Covid-19 har påverkat och fortsätter att påverka våra beteenden och medievanor.

Vilka beteendeförändringar kommer vara bestående och vilka försvinner efter pandemin? Task Forcen delar med sig av tankar och spaningar om medievanor och medieinvesteringar.

Vi kommer dessutom åka 28 år framåt i tiden med Nicklas Hermansson, NomoFomo, – till 2049 – för att se hur världen kan komma att se ut och fungera ur ett marknadsföringsperspektiv. Det kommer även finnas tid för Q&A så ställ gärna frågor i Q&A-funktionen i Zoom. 

När: Torsdag 3 juni kl 12.00 – 12.45
Var: Livesänt via Zoom
Hur: Anmälda får länk till sändningen dagen innan webinaret 

ANMÄL DIG HÄR

Agenda:

  • Charlotte Thür, VD, IAB Sverige, hälsar välkommen
  • Task Forcens ordförande Anne Mogensen Voss, Head of Research, Dentsu Data Labs, sammanfattar gruppens arbete senaste året och framtida planer
  • Magnus Damstedt, Analytiker, Bonnier News, hur kommer medieinvesteringarna att påverkas när pandemin släpper sitt hårdaste grepp, utifrån siffror från IRM
  • Cecilia Perlind, Managing Director Communications, KANTAR Sifo, vilka förändrade mediebeteenden har vi sett under pandemin och vilka tror vi blir bestående?
  • Teresa Riehm, Analytical Consultant, Google, om beteende-ändringar när vi googlar
  • Nicklas Hermansson, chefredaktör NomoFomo – Är reklamen död år 2049?
  • Q&A – ställ gärna frågor i Zoom’s Q&A funktion