Erbjudande:
Boka två platser och erhåll 30% rabatt. Gäller kursstart 15/10.
Uppge kampanjkod HTDMM vid bokning. 

Ansök

Varför ska man gå Digital Media Manager?

Huvudsyftet är att höja kunskapsnivån om digital marknadsföring och dess mediekanaler hos annonsörers marknadsavdelningar. Kursen riktar sig i första hand till dig som jobbar med kommunikation, marknadsföring och PR/reklam och vill göra en djupdykning inom det digitala medielandskapet med dess utmaningar och möjligheter.

Vem är behörig?

Kursen passar oavsett disciplin eller nivå inom ditt företag: marknadsansvarig/chef, marknadsassistent/koordinator, produktchef, marknadskoordinator, social media manager, online media/digital manager, kommunikationsansvarig/assistent, projektledare etc.

Studiehandbok

Hur ser upplägget ut?

.

Lärarledd heldagsintroduktion
Självstudier under sex veckor (30 – 40 timmar)
E-learning app
Praktisk workshop och nätverkande
Certifieringsprov.

Förnyelse

Certifieringsdiplomet är giltigt under en period av två år. För att diplomet skall förlängas ytterligare två år utan avbrott behövs en godkänd omcertifiering inom nio månader. Med en godkänd omcertifiering menar vi att du ska delta på två av våra seminarier/events.

Kostnad

8 900 kr för deltagare från medlemsföretag
12 500 kr för deltagare från icke medlemsföretag

Vid fler än 5 deltagare lämnas offert.
Omexamineringsavgift om deltagaren inte blir godkänd på provet: 1 200 kr.

Kursledare

Lena Brandenfeldt driver konsultföretaget Brandenfeldt Sales and Marketing och är delägare av byrån Instly, med inriktning på sociala medier. Hon har mångårig erfarenhet inom försäljning, marknadsföring, media och är specialiserad inom digital kommunikation och transformation. Lena har tillsammans med IAB Sverige utformat certifieringen för Digital Media Manager och Digital Sales – Tech & Data.

Vad innehåller kursen?