BRANSCHENS LÖSNINGAR

[tdb_header_menu main_sub_tdicon=”td-icon-down” sub_tdicon=”td-icon-right-arrow” mm_align_horiz=”content-horiz-center” modules_on_row_regular=”20%” modules_on_row_cats=”25%” image_size=”td_324x400″ modules_category=”image” show_excerpt=”none” show_com=”none” show_date=”none” show_author=”none” mm_sub_align_horiz=”content-horiz-right” mm_elem_align_horiz=”content-horiz-right” menu_id=”507″ tdc_css=”eyJhbGwiOnsiYmFja2dyb3VuZC1jb2xvciI6IiNlYWVhZWEiLCJkaXNwbGF5IjoiIn19″]

User Cohorts

User Groups

Introduktion Denna sida beskriver översiktligt en grupp av förslag som syftar till att ta fram ramverk för att möjliggöra intressebaserad annonsering efter tredjepartskakans bortfall. Tanken är...

ID-lösningar

Vad är ID:n och hur kan de hjälpa publicister och annonsörer?

Vad är ID:n och hur kan de hjälpa publicister och annonsörer? Denna dokumentation vill ge en inblick i hur ID lösningar generellt är ämnade att...

Kontextuell annonsering

Vi fyller på med information inom kontextuell annonsering inom kort!