Det var en rolig och lärorik kurs där jag fick med mig mycket nya kunskaper inom olika typer av annonsering. Uppskattade även podden, att först kunna läsa på och sedan lyssna på poddavsnittet med samma tema. Gillade också övningsappen där man fick en känsla av hur slutprovet skulle gå till. Är väldigt glad över att jag fick chansen att gå den här AdOps-kursen!
Tova Schönborg
Client Specialist & AdOps, Pricerunner

Varför ska man gå AdOps /DCM?

För att yrkesverksamma inom branschen ska få möjlighet att förtydliga och få en kvalitetsstämpel på sin kompetensnivå.

Vem är behörig?

Utbildningen riktar sig till enskilda personer eller hela ad operation avdelningar. Den primära målgruppen är AdOps/ DCM av digitala mediekanaler som har erfarenhet från branschen eller omfattande branschutbildningar.

Vad är upplägget?

En halvdag introduktion.

Cirka sex veckors självstudier, totalt 35- 40 timmar

E-learning app

Certifieringsprov.

Kostnad

5 900 kr för deltagare från medlemsföretag
7 000 kr för deltagare från icke medlemsföretag
15% rabatt om ett medlemsföretag anmäler 5 eller fler personer till samma tillfälle.
Omexamineringsavgift: 1200kr.

Vad innehåller utbildningen?

SE_Blueprint_DAOC_Final._2017docx