Barncancerfonden

Case: Barncancerfonden Kund: Barncancerfonden – Den viktigaste Lucian, interaktiv digital create. Kampanjperiod: 27 november 2017 Reklambyrå: Ingo Produktionsbolag: Ingo Mediahus: Clear Channel Format: Play Create – Digital adshel med ljussensor. Kort beskrivning av kampanjutformning och upplägg: I år har Barncancerfonden bjudit in passerande resenärer i tunnelbanan att sätta ljuset på årets viktigaste lucia. En interaktiv…

7-Eleven

Kund: 7-Eleven (Reitan Convenience Sweden AB) – High-Five-dagen, interaktiv digital Create. Kampanjperiod: 28 augusti 2017 Reklambyrå: Saatuma Family Business Produktionsbolag: Saatuma Family Business Mediahus: Clear Channel Mediabyrå: Carat Format: Play Create - Digital adshel med touch-funktion. Kort beskrivning av kampanjutformning och upplägg: 7-Eleven skapade tillsammans med Friends High Five-dagen för att belysa problemen med mobbing…