Genomförda aktiviteter

Nedan hittar genomförda aktiviteter som IAB arrangerat i egen regi, men även flera spännande samarbeten, där IAB varit med som stolt partner.
Letar du istället efter kommande aktiviteter?

170620 Online video seminarium

Vem säljer framtidens reklam? Enligt Cisco, världens ledande aktör inom datakommunikation, kommer online video stå för ca 80 procent av all datatrafik år 2019. IAB Sveriges Task Force Online Video har uppdaterad sitt material och kompletterat med just videos. Online video-marknadsföring som idag är en miljardindustri i Sverige. Vid frukostseminariet 20 juni fick deltagarna ta…

Detaljer

161124 IAB Europe Webinar: Key considerations for a buy-side programmatic strategy

Den 24 november kl 16.00 håller IAB Europe i Webinaret: Key considerations for a buy-side programmatic strategy Det är det andra webinaret i serien av två för att dyka djupare in på dom viktigaste övervägandena för att utveckla programmatik strategier utformade efter infographics, producerat av IAB Europe Programmatic Trading Committee. Detta webinar ger en inblick i utvecklingen…

Detaljer

160920 Markering Research & Customer Insight Summit 2016 medlemserbjudande!

IAB Sveriges medlemmar har förmånen att delta på Marketing Research & Consumer Insight Summit 2016 till samma pris som SMIF-medlemmar. Använd koden smif när du anmäler dig. Market Research & Customer Insight Summit 2016 14 september på Teaterskeppet i Stockholm.   UR INNEHÅLLET • Data och kundinsikt – nya förutsättningar och nya möjligheter • Framtidens kundbeteende –…

Detaljer